Termes i condicions de compra

A causa que les condicions poden actualitzar-se en qualsevol moment, sense previ avís, és important que les llegeixi abans de realitzar la seva comanda i fer clic a la tecla “Accepto els Termes i Condicions”. En utilitzar aquest lloc web o fer una comanda a través del mateix, vostè quedar vinculat per aquestes Condicions de Compra i per la nostra Declaració de Privacitat, de manera que, si no està d’acord amb totes les Condicions de Compra i amb la Política de Privacitat, no ha de fer cap comanda, ja que manifesta haver llegit i acceptat que:

1.1. Qui realitza la compra és major de 18 anys i amb capacitat legal per a establir compromisos contractuals.

1.2. Les comandes són legalment vàlides, i no seran especulatives, falses o fraudulentes. En cas que detectéssim motius raonables per pensar que siguin falses o fraudulentes, les comandes serien anul·lades i informaríem a les autoritats pertinents.

1.3. Les dades que ens proporciona són certes i correctes, i qui ho fa consent que emprarem la informació per gestionar la seva comanda (veure la nostra Política de Privacitat).

1.4. Les comandes podran realitzar-se dins la pàgina https://botiga.embotitsderupit.cat/ per persones físiques i per societats per adquirir productes per al seu consum.

1.5. Qualsevol dubte relacionat amb les Condicions de Compra o la Política de Privacitat es podrà comunicar per escrit a: [email protected] o per telèfon al 93 852 20 78 (El nostre horari d’atenció al públic és els matins de 10:00 a 14:00 i a les tardes de 16:00 a 20:00. Dimarts tancat. Dimecres tarda tancat) .

 

2. Disponibilitat del servei de compra.

Els articles que s’ofereixen a través d’aquesta web estaran únicament disponibles al territori espanyol: Península. Per a comandes a Canàries, Ceuta, Melilla, Balears o fora d’Espanya, pot contactar amb el telefon i horari indicat al punt (1.5.) i li gestionarem personalment la seva compra.

 

3. Formalització del contracte.

L’existència del contracte entre vostè com a client i botiga.embotitsderupit.cat en relació als productes de la botiga en línia tindrà vigor a partir del moment en que la seva comanda hagi estat expressament validada i acceptada per nosaltres. En el cas en que no fos acceptada i se li hagués fet un càrrec en el seu compte de l’import de la comanda, aquest li serà reemborsat íntegrament. El procés de la compra en línia començarà en el moment en que feu clic al botó “REALITZAR COMANDA”. La confirmació d’aquesta acceptació serà a la recepció del correu electrònic “Confirmació del pagament” el qual, a més, confirma que la comanda s’ha rebut. En aquest moment es formalitza el contracte de compra entre vostè i MARIA CARME ROVIRA ILLAMOLA

En realitzar la selecció de producte a la pàgina es mostrarà un resum amb informació, diverses fotografies dels articles, quantitat seleccionada, preu per unitat i l’import total de la comanda. Vostè ha de verificar que aquesta informació reflecteix la selecció que ha realitzat amb caràcter previ a la confirmació de la seva comanda. Un cop confirmat, la seva comanda serà remès per al seu processament. Encara que es prenen totes les mesures possibles per garantir la correspondència amb els productes originals és possible que les fotografies no corresponguin amb exactitud per motius aliens a la nostra voluntat. Per això, botiga.embotitsderupit.cat no serà responsable de qualsevol error o inexactitud que es produeixi en les fotografies o representacions gràfiques dels productes exposats en aquesta pàgina. Si vostè tingués qualsevol dubte en relació amb els productes, podrà, per descomptat, contactar amb el nosaltres amb el telefon d’Atenció al Client 93 852 20 78 (El nostre horari d’atenció al públic és els matins de 10:00 a 14:00 i a les tardes de 16:00 a 20:00. Dimarts tancat. Dimecres tarda tancat) .

4. Disponibilitat de productes dins la botiga online botiga.embotitsderupit.cat

Les comandes de productes estan subjectes a la disponibilitat dels mateixos. En el cas de no disposar d’aquells productes que ens va sol·licitar, esperarem a tenir estoc en la seva totalitat en primera instància, per a continuació enviar la comanda al complet. En el cas en què l’arribada de productes retardés l’enviament de la seva comanda, contactarem amb vostè per informar de la situació i consensuar l’enviament de la comanda parcial en el termini estimat o total fixant una nova data de recepció. De tota manera, pot haver circumstàncies excepcionals que ens obliguin a rebutjar la tramitació de alguna comanda després d’haver enviat el Confirmació de comanda, i ens reservem el dret a fer-ho en qualsevol moment, MARIA CARME ROVIRA ILLAMOLA es reserva el dret de retirar qualsevol Producte del web en qualsevol moment i/o treure o modificar qualsevol contingut, així mateix no serà responsable davant vostè o davant de qualsevol tercer pel fet de retirar qualsevol producte d’aquest lloc web, amb independència de si aquest producte ha estat venut o no, treure o modificar qualsevol material o contingut del lloc web, o per negar-nos a tramitar una comanda una vegada que li haguem enviat el correu electrònic Confirmació de comanda.

5. Dret a desistir de la compra.

En ser productes naturals i peribles consenteix i accepta no tenir dret.

En ser productes naturals i peribles no s’admet la devolució, per així garantir la seguretat dels aliments i respectar la traçabilitat dels mateixos.

6. Preu dels productes a la web.

Els preus dels productes seran els que figuren en cada moment a la web, excepte en cas d’error manifest. També podran ser modificats, encara que aquests canvis no afectaran les comandes pel que fa als que ja li hàgim enviat una Confirmació de Tramesa.

Els preus de la pàgina web inclouen IVA, i embalatge però no contemplen les despeses d’enviament, que seran afegits al finalitzar la comanda.

7. Procés de pagament de la compra

Navegant per la botiga podeu veure els diferents productes i afegir-los a la cistella amb el botó “Afegir a la cistella”. A la part superior de la pàgina hi ha la “cistella” amb la opció “visualitza la cistella” en que es poden revisar els productes. Un cop fet cal:

7.1. Fer clic al botó “Finalitzar compra” o “Anar a caixa”

7.2. Omplir tots els camps de l’apartat “Detalls de Facturació” marcats com a requerits amb un (*)

7.3. L’única opció de pagament és mitjançant la seva targeta de crèdit o dèbit, de l’apartat inferior només cal marcar l’acceptació de la (Política de privacitat) i (Termes i condicions).

7.4. Fer clic al botó “Realitzar comanda” i posteriorment “Pagar amb targeta”

7.5. Finalitzar el procés de pagament amb la plataforma segura del BBVA. Per minimitzar el risc d’accés no autoritzat, es codificaran i encriptaran les dades de la targeta de crèdit a la passarel·la de pagament del banc, mai tindrem accés.

7.6. Un cop finalitzat el procés de pagament tornarà a la botiga amb el botó “Continuar”. Seguidament rebrà un email amb la confirmació del pagament.

8. Estat de la comanda i lliurament

Un cop rebut i verificat el pagament (punt 7) procedirem a preparar la comanda. Un cop completada rebrà un email de confirmació per saber que ja ha sortit de la nostre botiga i ja la té l’agència de transports. Les comandes tenen una mitjana de temps d’entrega d’uns 5 dies. Si per algun motiu la data de lliurament no pogués complir-se i la data de lliurament de la comanda es retardés, li informaríem d’aquesta circumstància. Tingueu en compte que en qualsevol cas no realitzem lliuraments en dissabtes, diumenges ni festius.

El retard pot ser degut a les següents raons:

a) Zona de lliurament

b) Falta de producte

c) Falta de pagament de la comanda

d) Circumstàncies imprevistes

Quan se li lliuri la comanda, ha de comprovar que l’enviament és correcte. Si hi ha alguna discrepància o problema amb la seva comanda en el moment del seu lliurament, ha de reflectir la naturalesa de la discrepància o problema (per exemple, paquet obert, mercaderies danyades) a la nota de lliurament, i signar-la. A continuació haurà de contactar amb el Departament d’Atenció al Client per telèfon 93 852 20 78 i enviar foto del paquet i del comprovant del lliurament per correu electrònic.

Als efectes de les presents Condicions de Compra, s’entendrà que s’ha produït el lliurament de la comanda en signar la seva recepció a l’adreça de lliurament que vostè ens ha indicat. Ha de notificar tan aviat com sigui possible al Departament d’Atenció al Client els casos de manca de recepció de les mercaderies o els retards en el lliurament.

Es considera impossible el lliurament després de:

a) Que vagi el transportista i no trobi ningú al seu domicili.

b) Que des de l’agència de transports truquin per telèfon per concertar lliurament i no aconsegueixin contactar.

Si vostè no va a ser al lloc de lliurament a l’hora convinguda, li preguem que es posi en contacte amb l’agència de transport per convenir el lliurament altre dia.

Per tal d’evitar la impossibilitat del lliurament de la seva comanda, preguem que faciliti una adreça de lliurament on sempre es pugui trobar a un receptor.

9. Política de canvis i devolucions.

En ser productes naturals i peribles no s’admet la devolució, per així garantir la seguretat dels aliments i respectar la traçabilitat dels mateixos.

Norma UNE 1750001 QUALITAT DE SERVEI AL COMERÇ